Despre Romaris

SC ROMARIS SRL a fost înfiinţată în anul 2000 şi a avut o ascensiune rapidă încă din primele luni de activitate datorită lungii experienţe anterioare în transporturi.

Compania are ca principale domenii de activitate: transportul intern, importul şi comercializarea utilajelor pentru construcţii, precum şi închirierea utilajelor, echipamentelor pentru construcţii si demolari controlate.

Gama diversă de unelte şi utilaje de care dispunem ne recomandă drept partenerul ideal atît pentru lucrări mici cât şi pentru cele de mare anvergură.

O societate cu capital integral privat, fiind constituit pentru o perioadă nelimitată, având forma de organizare de societate cu răspundere limitată.

De la infiintarea societatii pana in anul 2007 a avut ca obiect principal de activitate comertul cu autovehicule , aceasta activitate propulsand compania din punct de vedere economic si al imaginii pe plan local.

In anul 2007 societatea si-a schimbat domeniul principal de activitate in 4941 transport rutier. Societatea a facut o investitie majora prin achiz 10 buc autovehicule pt transp marfa intern si internat. Principala deviza a societatii reprezinta oferirea de servicii de calitate , la standarde europene, la un pret competitiv.

Pe parcursul anilor societatea si-a largit gama de produse si servicii oferite prin achizitionarea utilajelor de constructii si demolari, din nou printr-o infuzie de capital din partea conducerii.

1. Avind in vedere dorinta SC Romaris SRL de a veni in intampinarea cerintelor clientilor prin servicii de calitate, in anul 2008 s-a implementat sistemului international de calitate Sistem de management al calitatii SR EN ISO 9001:2008/ISO 9001:2008

2. Sistem de management al responsabilitatii sociale SA 8000:2008

3. Sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale  SR OHSAS 18001:2008/OHSAS 18001:2007

4. Certificat sistem de management si mediu  SR EN ISO 14001:2005/ISO 14001:2004

Toate aceste certificate de calitate s-au obtinut pentru activitatea de transporturi rutiere de marfuri, si inchirieri utilaje constructiii civile si industriale , lucrari de constructii, amnajari de trotuare si drumuri si acestea au fost reinnoite cu periodicitate anuala. Mentinerea calitatii la un nivel inalt reprezinta o etapă din cadrul strategiei de management pe termen lung a societăţii, strategie ce priveşte creşterea performanţelor tehnico- economice, a profitabilităţii şi adaptibilităţii la un mediu de afaceri în continuă schimbare, şi din ce în ce mai competitiv.

Baza materiala a societatii a crescut considerabil datorita faptului ca managementul a urmarit o strategie de investitii.  Romaris a achizitionat pe parcursul anilor de activitate un numar impresionant de utilaje specializate inclusiv excavatoare, camioane, microbuze, autobuze. Pentru perfecţionarea dotării tehnice, S.C. Romaris S.R.L. a investit în achiziţionarea de echipamente performante pentru a asigura o productivitate şi o calitate bună a serviciilor prestate. Gradul de utilizare a capacităţii de execuţie este de 100%.

Avand in vedere volumul in crestere a lucrarilor contractate, SC romaris SRL apeleaza la sub-contractori pentru a reusi satisafacerea cerintelor clientilor.

Organizarea şi funcţionarea întreprinderii sunt orientate spre realizarea obiectivelor sale în sensul că fiecare componentă organizatorică sau acţiune corespunde unor cerinţe clar definite.

Se poate spune că întreprinderea este un sistem organizat prin descompunerea ei în elementele componente, analiza acestora cu scopul recompunerii lor după anumite criterii tehnice , economice şi de personal având ca obiect realizarea obiectivelor propuse. În cadrul societăţii poate fi identificat un ansamblu de activităţi de bază: executarea de lucrări, vânzarea, transportul, evidenţa contabilă etc. La rândul lor, fiecare dintre aceste activităţi poate fi descompus într-un anumit număr de operaţii sau atribuţii care sunt coordonate între ele intr-un mod cat mai eficient. Pentru aceasta operaţiunile se descompun în sarcini elementare la care trebuie urmărită o corelaţie deplină.

Activităţile de prestari servicii, se fac pe baza unor contracte încheiate cu majoritatea clienţilor şi furnizorilor.

Conducerea întreprinderii înseamnă, de fapt, luarea de decizii, direcţia generală reprezentând centrul de comandă ce priveşte întreprinderea în mod global şi care iţi asumă întreaga responsabilitate pentru aceasta. Conducerea societăţii S.C. Romaris S.R.L. a avut încă de la înfiinţare ca scop dezvoltarea continuă a activităţilor din cadrul firmei.

Datorită managementului competent societatea a obţinut o serie de Autorizaţii ( licenta de transport marfa si persoane intern si international şi Certificări Iso.

Succesul oricărei firme depinde de modul în care angajaţii pun în practică obiectivele acesteia, capitalul uman reprezentând cea mai importantă resursă de care dispune o societate.

De aceea, capacităţile şi calitatea resurselor umane sunt definitorii pentru rezultatele obtinute.